14 nov 2016

Un record per l´Emili Amorós

Aquest estiu durant la festa de Les Santes, en concret el dia de la visita del seguici a la residència municipal de Sant Josep, vaig poder saludar i conèixer al sr. Emili Amorós, personatge entranyable amb forts lligams històrics amb la ciutat, l´Emili ens deixa un important llegat de vivències i experiències personals, va se un bon amic personal, i proper de la meva família, que sempre s´havien desfet en elogis cap a la seva persona, avui durant els actes de comiat la seva jove, la Montserrat, en deia “l ´has conegut massa tard, perquè t´hagués pogut explicar moltes coses”, mentre en Pere, un dels fills, m´ agraïa tot el que havia fet pel seu pare, referint-se al permetre-li poder visionar una còpia del film Les Santes Retro que vaig preparar especial i la poqués gaudir desde l´habitació de la residència, … emocionat, no l´he pogut respondre, però el fet de deixar visionar Les Santes Retro no és , ni de bon troç, ni comparable amb el que “l´Amorós” va fer per els meus avantpassats, el meu pare, i la ciutat de Mataró.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Què n'opines?